marți, 7 iunie 2011

Despre MINE:

In fiecare clipa a vietii mele, am incercat sa spun ceva despre mine. In clipa urmatoare, imi dau seama, de fiecaredata, ca nu am spus ceea ce trebuie. Cred ca nu voi reusi niciodata, sa spun exact cine sunt. Cel mai bine ar fi ca, prietenii mei buni, cei ce au reusit sa cunoasca o parte din mine, sa-si spuna parerea, asa cum o au formulata in mintea lor, in sufletullor. Ceea ce va pot spune cu certitudine este ca, imi port cantecul prin lume, cu dragoste de oameni si drag de tara mea. Am cantat la cele mai importante evenimente ale prietenilor mei, am cantat acolo unde am fost solicitat, am cantat atunci cand cineva si-a dorit sa ma asculte, am cantat atunci cand mi-am dorit sa cant... In rest, totul e doar cantec, cantecul vietii mele!
Iar cantecul vine de demult, nici eu nu mai stiu din care ramura de neam. La noi acasa, toti cantau! Cea care a deschis drumul spre lume, cu cantecul sau, este sora mea, Ileana Rus. Din pacate, bunul Dumnezeu a luat-o de langa noi, mult prea devreme. Un timp, mi-am chinuit sufletul, intrebandu-ma DE CE? Acum stiu ca, Dumnezeu a hotarat pentru ea, asa cum hotaraste pentru noi toti, iar cei ce i-am ramas in urma, nu putem decat sa-I respectam decizia, iar pentru ea, pentru Ileana, sa-i pastram imaginea in sufletul si-n gandurile noastre, asa cum era ea: un om special, un artist complet, o mare iubitoare de folclor, o sora minunata pentru mine, o mama desavarsita si o prietena adevarata. 
Ghita & Ileana Rus - Tu esti floarea vietii mele

Asculta mai multe audio diverse

Prietenii mei, m-au tot sfatuit in timp, sa nu las cantecul Ilenei sa fie dat uitarii. Pentru ea, pentru publicul ei si pentru cantecul ce-mi calauzeste mie viata, am decis sa cant, sa va cant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa-mi spui ceva, fa-o acum, aici!